Zwroty produktów i zwroty płatności

Jakie są zasady i warunki?

Możesz zwrócić nam swoje produkty i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymianę produktów z zamówienia na następujących warunkach:
  • - Jeśli produkt nie jest zgodny (dostarczony produkt różni się od zamówionego, na przykład gdy istnieje różnica w modelu, kolorze lub korekcie) 
  • - Jeśli zmieniłeś zdanie: przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, licząc od zawarcia umowy lub dostarczenia towaru.
Prawo odstąpienia od umowy jest wyraźnie wyłączone, zgodnie z art. L 221-28 francuskiego kodeksu konsumenckiego, co Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, w przypadku dostawy : - towary wykonane według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowane (takie jak soczewki toryczne i wieloogniskowe oraz wszystkie soczewki z roczną wymianą lub które są specjalnie zamówione i wyprodukowane dla klienta) - towary, które zostały rozpieczętowane przez konsumenta po dostarczeniu i których nie można zwrócić ze względu na higienę lub ochronę zdrowia. Produkty muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez żadnych oznaczeń i nadające się do dalszej odsprzedaży. Otwarte, niekompletne lub uszkodzone blistry, pudełka i opakowania nie będą zwracane.

Jak mam to zrobić?

Aby skorzystać ze zwrotu pieniędzy lub wymiany produktów, należy zwrócić nam produkty zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:
  • - Złóż pisemną prośbę o zwrot do naszego działu obsługi klienta drogą elektroniczną (support@noszesoczewki.pl) lub pocztową w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktu (data stempla pocztowego).
  • - Produkt musi być zwrócony przesyłką poleconą lub śledzoną.
  • - Wszystkie zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane; odpowiednio zabezpieczone; w oryginalnym opakowaniu; w idealnym stanie do odsprzedaży (nie uszkodzone); z dołączoną fakturą sprzedaży, aby SENSEE mogło zidentyfikować klienta (numer zamówienia, imię, nazwisko, adres) i dokonać odpowiedniej noty kredytowej/zwrotu pieniędzy (zwrócona kwota zakupu, bez kosztów wysyłki).
  • - W przypadku wymiany klient jest odpowiedzialny za koszty przesyłki zwrotnej.
  • - Aby uzyskać zwrot pieniędzy, należy złożyć wniosek do BNP PARIBAS po zatwierdzeniu wniosku. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na rachunek bankowy powiązany z płatnością CB w ciągu 15 dni od złożenia tego wniosku.

Na jaki adres należy zwrócić produkty?

Produkty należy odesłać wraz z fakturą na adres

CENTRAL OPTICS GmbH
Otto-Hahn-Strasse 10
D-77694 Kehl
Niemcy